El divendres 27 de maig al Restaurant Navium (Granollers) es va celebrar l’Afterwork habitual de l’últim divendres de cada mes de LYNE Group. Prop d’una cinquantena de persones van assistir a l’acte que va comptar amb la Chelo Morillo com a protagonista de la ponència. La Responsable de Comunicació i Màrqueting de JDA, un dels millors bufets d’advocats de l’Estat, va deleitar al jovent i a l’empresariat amb una masterclass sobre la identitat corporativa i el valor de la comunicació per les empreses.

«La marca és el valor intangible més important per a una empresa«, i és que en un món laboral on cada dia és més gran la competitivitat i la gran quantitat de marques que hi ha, la diferenciació és el tresor més buscat pel consumidor. «Una marca guia les decisions de compra del client en funció dels seus valors com: la confiança, la seguretat, la qualitat, l’experiència, etc.» Al cap i a la fi, la marca ha de tenir una raó de ser, i aquesta és la d’aportar moments significatius pel seu públic. Un bon brànding és aquell que té la força de fer associar moments de les nostres vides amb productes o serveis.

Consells per construir una marca

Durant la ponència, la Chelo Morillo va donar uns consells o tips per construir una marca. Aquests són:

  1. Centrar el teu focus. Una marca pot ser per tothom, però has d’especificar el teu target i posar l’atenció en ells/es.
  2. Trobar la diferenciació que t’aporti un valor afegit respecte a les altres marques.
  3. Definir la teva missió, visió i valors. Valors que guiïn l’empresa, valors que comparteixis amb els clients i creïn comunitat. S’ha de ser autèntic!
  4. Crear la teva narrativa, l’storytelling, que diferenciï la teva marca i capti a nous clients.
  5. Repetir contínuament el missatge. No subestimeu el poder de la comunicació!

La ponència va durar 45 minuts i va estar repleta de casos pràctics i d’exemples perquè els assistents i les assistentes de l’Afterwork poguessin interactuar i participar de la xerrada. Una dinàmica que va agradar molt al públic que després ho va deixar palès en l’activitat de Teambuilding que des de LYNE Group vam organitzar.

Teambuilding

Per concloure l’Afterwork es va fer un Kahoot per equips, relacionat amb la identitat de les marques, perquè els joves es barregessin i comencessin a fer sinergies entre ells. El resultat va ser inmillorable i és que a part del bon ambient i la bona vibra durant tota l’activitat, els coneixements que van adquirir arran de la ponència va ser sorprenent. Un cop acabada l’activitat, es va deixar un espai pel networking i perquè els joves gaudissin de la companyia i de l’escenari: un lloc de trobada pels joves on sempre passen coses!