Com es pot passar de facturar 0 a 11 milions d’euros en tan sols tres anys i amb una pandèmia mundial pel mig? Sergi Font, cofundador i CEO de Dogfy Diet, va ser el protagonista de l’últim Afterwork de LYNE Group del passat divendres 24 de març. Prop de cinquanta persones van poder assistir a l’esdeveniment amb més assistència d’aquest any 2023 a LYNE Group, i és que la sala principal del Restaurant Navium (Granollers) estava a rebentar. L’emprenedor i empresari de Molins de Rei va seduir al públic amb el seu cas d’èxit i explicant com va transformar l’empresa familiar de carnisseria, en una de les empreses emergents més potents del país, Dogfy Diet, i prop de 200 treballadors.

Afterwork

La presentació sobre el Cas d’Èxit de Dogfy Diet la va dur a terme el cofundador i CEO de l’empresa Sergi Font. El jove empresari de 28 anys va explicar la història sobre com va sorgir Dogfy Diet, des de l’inici a la fàbrica del seu pare, passant per les rondes de finançament, i finalment explicant l’empresa a dia d’avui amb més de 190 treballadors i assentats a països com França i Itàlia.

Els assistents van tenir l’oportunitat de conèixer en profunditat la història d’un emprenedor inquiet i proactiu, amb ganes de transformar el negoci familiar fins el punt que el seu pare és soci del projecte actual. Durant el torn de preguntes es va tocar temes com el pacte de socis, l’equip que formen amb els inversors, les problemàtiques i els errors que s’han comès durant aquests tres anys, etc.

En total van ser quaranta minuts plens de coneixement i experiències que va servir als lyners de guia pels seus propis projectes. Després de la presentació, es va donar pas al ja habitual networking on els assistents van poder compartir idees i inquietuts, així com ampliar informació preguntant al propi ponent.

L’empresa Dogfy Diet

Dogfy Diet és una empresa dedicada a oferir aliments per a gossos d’alta qualitat i personalitzats segons les necessitats específiques de cada mascota, amb l’objectiu de millorar la seva salut i benestar. L’empresa de menjar natural i cuinat per gossos, fundada l’any 2020, elaboren la dieta més equilibrada per les mascotes canines amb menús dissenyats per veterinaris, amb ingredients 100% naturals, sense processats ni cereals i amb racions diàries personalitzades.

L’empresa ha elaborat un algoritme que en funció de les característiques de cada gos (pes, edat, nivell d’activitat, etc.) calcules les Kcal que necessita consumir al dia i en funció d’aquestes s’ajusta el gramatge que ha de menjar i en conseqüència el preu. Dogfy Diet funciona a través del mètode de pagament per subscripció, intentant fidelitzant el client.

En definitiva, l’esdeveniment organitzat per LYNE Group va ser un gran èxit i una oportunitat per a conscienciar als amos de gossos sobre la importància de l’alimentació saludable de les seves mascotes. Es tracta d’una empresa compromesa amb la salut i el benestar dels gossos i que es preocupa per proporcionar alternatives saludables i personalitzades per a millorar la qualitat de vida d’aquestes mascotes tan volgudes.